پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227411
يکي از راه‌هاي درمان بيماري فتنه ۸۸، لبيک به فرياد رهبر انقلاب بود
تاریخ انتشار : 1395/10/09 08:27:57
نمایش : 1087
در بيانيه بسيج رسانه چهارمحال و بختياري آمده است: نهم دي تجربياتي براي ملت ايران داشت که مي‌تواند از آن در آزمون‌هاي آينده بهره برد و بدان جهت که يکي از راه‌هاي درمان بيماري فتنه ۸۸، لبيک به فرياد رهبر انقلاب بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سازمان بسيج رسانه چهارمحال و بختياري طي يک بيانيه اي از حرکت با بصيرت مردم در نهم دي ماه 88 بيانيه اي صادر کردند که به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

امام خامنه‌اي مدظلّه‌العالي: حادثه ۹ دي يک حادثه ماندني در تاريخ ماست اين حادثه بايستي حفظ شود، و بايستي گرامي داشته‌ شود.

تاريخ 38 ساله انقلاب اسلامي مملو از نقاط عطفي است که در اذهان ملت شريف و ولايت مدار ايران اسلامي نقش بسته است.

دوران غرور آفرين دفاع مقدس و رشادتهاي جوانمردان اين خطه، تسخير لانه جاسوسي آمريکا و پيشرفت هاي هسته اي از نمونه هاي بارز است که جزء هويت هر ايراني ولايتمدار و متعهد است.

در اين عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بودند که مسير رشد و شکوفايي اين ملت را سد کنند که با بصيرت ملت و رهبري مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته اند.

فتنه ۸۸ از حوادث تلخ و در عين حال آموزنده و فراموش ناشدني درتاريخ کشور به شمار رفته و تبيين ابعاد پيچيده و پيدا و پنهان آن خواهد توانست ميهن اسلامي را از گزند توطئه هاي شبکه خبيث سلطه و صهيونيسم رهانيده و پيش روندگي انقلاب و صيانت نظام اسلامي را تضمين نمايد.

بدون شک آنچه باعث به جوشش آمدن غيرت ديني و احساسات دين خواهانه و ولايت مدارانه اقشار مختلف مردم در برابر فتنه گران شد ،علاقه وصف ناشدني مردم ايران به ابا عبدالله الحسين (ع) و اهل بيت مظلوم ايشان وحصن حصين ولايت است و اين حماسه ولايت مداري ملت ايران را به رخ دنيا کشيد.

بر کسي پوشيده نيست آنچه که در يوم الله نهم دي ماه سال ۸۸ رخ داد، متشکل از حضور همه متدينين انقلابي که جمعيت ۹ دي را مي‌ساخت.

رهبر معظم انقلاب مدظلّه‌العالي از فتنه ۸۸ با عنوان "بيماري" ياد کردند و فرمودند ۹دي ملت ايران را "واکسينه" کرد.

اين تعبير نشان مي‌دهد نهم دي تجربياتي براي ملت ايران داشت که مي‌تواند از آن در آزمون‌هاي آينده بهره برد و بدان جهت که يکي از راه‌هاي درمان بيماري فتنه ۸۸، لبيک به فرياد رهبر انقلاب بود.

ملت ايران با الهام از آموزه هاي بزرگ و الهام بخش حماسه ۹ ديماه و برافراشته نگه داشتن پرچم بصيرت، آگاهي وحرکت در مدار ولايت فقيه در هر زمان و مکان اجازه نخواهند داد که سران داخلي و خارجي فتنه ۸۸ و مزدوران آنان بتوانند فرصت مجددي براي ايجاد فتنه هاي شيطاني خود و براندازانه جديد بيابند و به فضل خدا و تحت ولايت و زعامت رهبر و مولاي بصيرو شجاع خود حضرت امام خامنه اي  مدظلّه‌العالي پرشتاب تراز گذشته مسير پيشرفت و تعالي و حرکت براي تمدن سازي نوين اسلامي را تداوم خواهد بخشيد.

سازمان بسيج رسانه ضمن گراميداشت حماسه ۹ دي و تقدير از اين حرکت بزرگ ملت ايران بار ديگر با مقام عظماي ولايت تجديد ميثاق مي کند و اعلام مي دارد تمام توان خود را براي حفاظت از دستاورد هاي انقلاب اسلامي واصول تابناک اين نهضت حسيني به کار خواهد بست.

منبع:جهانبين نيوز
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html